Tema: Ats.: Kaip paimti DVB srautą?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-08-24 15:11:36
Yra DVB-S imtuvas prijungtas prie USB. Yra programa CreazyScan. Ten galima
su ja transliuoti į tinklą, ką rodo iš palydovo. Taip pat yra galimybė
įrašyti į failą. Tai va, aš paleidžiu tą programą ir noriu pratestuoti, ar
matysis srautas. Noriu tame pačiame kompiuteryje ir transliuoti, ir matyti.
Čia testavimui. Po to pron kanalą pakursiu ir iš abonentų pinigus imsiu.
Bandžiau su VLC, bet tegaunu juodą ekraną.

"Liveris"  parašė naujienų news:mrf0gb$prm$1@trimpas.omnitel.net...

Su VLC tik reikia zinoti is kur pasiimti, kaip tu parasei 127.0.0.1:6969 tai
jis netinka.
Geriau parasyk issamiau ka tu cia is kur ir ka nori ziureti ar transliuoti?

--