Tema: Re: SAT antena - plienas, ar aliuminis?
Autorius: S54
Data: 2015-07-17 14:12:34
plastikines geriausios
metalines su laiku deformuojasi
aliumine nerudija ir lengva
plienas - pigesne turetu buti

"Sniegas"  wrote in message news:mo6bng$oni$1@trimpas.omnitel.net...

Kol aš čia mąsčiau pirkti anteną jų nebeliko prekyboje. Turėjo Terralt
aliumininę, 1,15 m pločio. Dabar galvoju pirkti plieninę. Ar visgi ieškoti
aliumininės? Su ta namo renovacija, gaidžiai statybininkai nuėmė mano
anteną, bet kad pastatę atgal varžtus prisuktų, tai ne, metė ir nuėjo.
Stiprus vėjas buvo ir sulankstė man anteną. Kaip nekenčiu lietuviškų
gaidžių, kur nedurk, ten aplaidumas. Buvo gera aliuminio antena, dabar
reikia naują kelti. Kuo plieninės pranašesnės už aliuminio?