Tema: Ats.: SAT antena - plienas, ar aliuminis?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-07-16 14:59:30
Man užtenka ir NTV. Vokiškai nesuprantu (Astra), arabiškai irgi (Hot bird).
Belieka NTV.

"Sail"  parašė naujienų news:mo84rl$d7h$1@trimpas.omnitel.net...

o tai tau tik ntv reikia?

su 1.10 gali keturias galvas det - astrai, hotbirdui, sirijui ir 36
laipsniams ntv.

Pas mane tokia sistema veikia jau desimtmeti ar dar ilgiau, va fotke. Pigiai
bet veiksmingai tsakant.