Tema: Ats.: SAT antena - plienas, ar aliuminis?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-07-16 15:38:15
Tai, kad aš ir angliškai nesuprantu. Labai minimaliai. Fabrike dirbti
užtenka, bet filmams žiūrėti ne. Paieškosiu, yra skelbimuose naudotų
aliumininių.

"Sail"  parašė naujienų news:mo88bu$f30$1@trimpas.omnitel.net...

Hotbirde italus gali ziuret, paleido dabar dviem kalbom, jei patinka
pasirenki filmo originalo kalba, kas dazniausiai buna angliskai.
Bet italiskai irgi gerai.