Tema: Re: PC ->LG Smart TV=nera garso
Autorius: Gostis
Data: 2015-03-31 23:01:09
Na, vis tik radau sprendimą Nvidia forume.
Jis nėra itin paprastas, tenka panaudot softą, kad ištraukt displėjaus "ID"
ir paredaguot registrą ne vienoj vietoj (sugebėjau suklyst iš pirmo karto).
Kaip supratau, pajungus vaizdo kortą per DVI į HDMI, "po defaultu" korta
kaip ir siunčia "kažkokį" garso
signalą per DVI. TV, aišku, į jį persijungia, ko pasekoje nieko nesigirdi iš
TV garsiakalbių.
Sprendimas rastas čia:
https://forums.geforce.com/default/topic/412513/geforce-drivers/illustrated-guide-getting-back-analog-audio-input-on-the-tv-with-a-hdmi-pc-to-tv-connection-or-f/

Ačiū atkreipusiems dėmesį, parašiusiems komentarus ir atsiprašau už
sutrukdymą.

P.S. Maniškė VGA yra "senukė" MSI 8600GT