Tema: Re: PC ->LG Smart TV=nera garso
Autorius: PxYra
Data: 2015-03-31 22:31:30
koks skirtumas apuoke, nVidia nuo kai kuriu 8800 GTS (g92) reviziju jau moka
paduot garsa per DVI/HDMI, tiesa tik stereo ir nereik jokiu burtu su analog
laidais audio, pats jau ne pirma nVidia naudoju DVI>>HDMI laidu pajunges
prie TV
Gostis ziurek koks pas tave PC DVI tipas (jungtis), DVI dual link turetu
but, kiek isgooglinau tai kai laidas DVI>>HDMI tai lyg analog kontaktai
panaudojami garso perdavimui, dar siaip dar daug kas priklauso nuo garso
kortos, bent jau su Realtek draugauja nVidia, su VIA ne, su Creative
neintegruotom ir draugauja, jokiu papildomu kabeliu nereik, garas pajungus
monitoriu ir TV kartu ne visada auto parenkamas telikui