Tema: Re: PC ->LG Smart TV=nera garso
Autorius: Sniegas
Data: 2015-03-31 21:18:28
O kompe jungi DVI? Kompas HDMI jungties neturi? Paprasčiausias sprendimas
įsigyti vaizdo plokštę su HDMI išėjimu. Aš jungiu TV - kompą HDMI-HDMI - ir
vaizdas, ir garsas tvarkoje.
Dar gali pažiūrėti Control Panel - Sound. Ten garsas nusistato pagal
atskirus šaltinius. Nes pajungus HDMI kompas automatiškai paleidžia garsą
per jį, o tau reikia Default Device kitą padaryti.