Tema: Re: Raspberry PI 2 vs WD TV
Autorius: PxYra
Data: 2015-03-07 00:14:31
o tas Yatse veiktu Android to Android? ta prasme pas mane TV Box yra
androidinis ir prie jo naudoju bevielie pele su klava, viskas sukasi su
vejeliu, galima leist net Asphalt 8 1080p rezoje, low nustatymais, idomu ar
nesijaustu suletejimas su Yatse, leidziu pvz. per  telefona youtube ir
telike ta pati vaizda gaunu