Tema: Re: Raspberry PI 2 vs WD TV
Autorius: Audrius
Data: 2015-03-05 09:03:40
As naudoju raspberrypi1 kaip media playeri su Raspbmc distro.
Bent jau ant pirmo tai po xbmc menu vaiksto nepergreiciausiai, bet visa tai
kompensuoja puikus android apps Yatse, kuris veikia kaip distancinis bet
gali tiesiai jame browsint savo
filmu biblioteka + gali is telefono youtube leisti tiesiai RPi (supraskj
kaip chromecast analoga) arba is servo filmus streamint i telefa/tableta.

"klaustukas"  wrote in message news:md7flj$ek1$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

klausimėlis- dabar turiu WD TV Live HD. Pajungtas prie telikio,
neturincio jokiu smart navarotu (tv neturi ir LANo).
Pagrindinis naudojimas: iš namie esančio ubuntu NASo paziuriu filmus ar
muzona paklausau..Na dar youtube ar pan turini pasiziuriu online. Zodziu
naudoju kaip smart TV priedeli..

Bet uzknisa keletas dalyku:

1. atskiras distancinis
2. wd laginimas vaikstant per menu, jungiantis prie yotubo ar pan..
zodziu dazniausiai paspaudi ir lauki..

Tai dabar klausimukas- naujas Raspberry PI 2 atrodo visai zavingai.. Ar
yra sansu kad hardvariskai jis suksis sparciau nei mano senukas Wd ?
Na o dar bonusas MAN- galeciau TV ir plejery valdyti tuo paciu
distanciniu...

P.S. rankos pakankamai tiesios, todel gatavu plejeriu nesiulyti..
Greiciau jau telika pasikeisiu nei kazka brangaus pirksiu :)

P.P.S. gal kas kokia aprooved playerio distra raspberiui rekomenduotumet..

Aciu