Tema: Re: Raspberry PI 2 vs WD TV
Autorius: Dovydas
Data: 2015-03-05 09:25:33
naudojau rpi1, visai px buvo, dabar persikrausciau i rpi2. siaip juntamai
greiciau laksto per meniu, atidarineja filmus, youtuba zinoma taip pat
juntamai greiciau atidarineja. principe bent kolkas neturiu priekaistu.
openelec'a naudoju.

wdtv irgi naudojau (iki nusipirkau rpi1). is pradziu man kazkaip atrode, kad
wdtv grazesnis vaizdas, ta prasme kazkaip geriau atkuria video ar spalvas,
bet gal buvo tik iprocio reikalas ar siaip kazkas galvoj, dabar atgal
nenoreciau jo prisijungt..

"klaustukas"  parašė naujienų news:md7flj$ek1$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

klausimėlis- dabar turiu WD TV Live HD. Pajungtas prie telikio,
neturincio jokiu smart navarotu (tv neturi ir LANo).
Pagrindinis naudojimas: iš namie esančio ubuntu NASo paziuriu filmus ar
muzona paklausau..Na dar youtube ar pan turini pasiziuriu online. Zodziu
naudoju kaip smart TV priedeli..

Bet uzknisa keletas dalyku:

1. atskiras distancinis
2. wd laginimas vaikstant per menu, jungiantis prie yotubo ar pan..
zodziu dazniausiai paspaudi ir lauki..

Tai dabar klausimukas- naujas Raspberry PI 2 atrodo visai zavingai.. Ar
yra sansu kad hardvariskai jis suksis sparciau nei mano senukas Wd ?
Na o dar bonusas MAN- galeciau TV ir plejery valdyti tuo paciu
distanciniu...

P.S. rankos pakankamai tiesios, todel gatavu plejeriu nesiulyti..
Greiciau jau telika pasikeisiu nei kazka brangaus pirksiu :)

P.P.S. gal kas kokia aprooved playerio distra raspberiui rekomenduotumet..

Aciu