Tema: Re: Koks skirtumas tarp Panasonic modeliu
Autorius: Icetom
Data: 2014-11-30 15:20:45
> Apie AX800 galiu pasakyti tiek, kad jis rodė tą patį demo, kaip ir visi
> kiti TV. Ir ten tikrai nebuvo 4K medžiaga,

Tai logiška, jei paleistas 1080p demo, tai ir bus išdidintas 1080p demo iki
UHD per 4K (tiksliau UHD) teliką.

> Upscale su krūva artefaktų.

Aš tuos 1080p demo per AX800 jau tiek esu prisižiūrėjęs- viską ten gerai
išdidina. Jei žiūrėjote kai rodė kompiuterinės animacijos ištrauką, tai ten
pačiame TURINYJE yra vietų su "kvadračiukais" ir pan., o ne telikas taip
padaro. Taip pat, muzikiniai demo klipai yra su "grūdo" efektu. Vaizdo
išdidinimą AX800 atlieka korektiškai.

> Aplamai, visų TV nustatymai tokie (o gal šaltiniai+šakotuvai kalti), kad
> ta demo atrodo labai prastai.

Visi TV stende sukasi demo režime. Jei norite pažiūrėti kaip atrodytų su
"THX" ar "Tikras kinas" profiliais, reikia paprašyti konsultanto.