Tema: Re: Koks skirtumas tarp Panasonic modeliu
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2014-11-30 00:25:33
2014-11-28 17:57, Icetom rašė:
> Čia keista. Kiek suprantu kalba eina apie Savanorių TPC. AX800 yra UHD
> demo medžiaga (ji yra visuose stenduose su AX800, tame tarpe Mikrodeltai
> suorganizavęs esu) - keista, kad neįjungta. Visi kiti per per HDMI
> šakotuvą groja 1080p demo turinį. Kiek aplankydavau, visada viskas gerai
> sukdavosi. Kitos savaitės pradžioje užvažiuosiu pažiūrėsiu kame ten
> reikalas. Šiaip ten visi modeliai rodomi išskyrus AS800, ir nebent
> pardavė ką iš stendo ir neatstatė atgal.

Buvau šiandien Topocentre. Šiandien jau daugiau Panasiaus telikų. 7 +
dvi tuščios vietos. Penki iš jų rodė demo, du rodė eterinę TV.

Apie AX800 galiu pasakyti tiek, kad jis rodė tą patį demo, kaip ir visi
kiti TV. Ir ten tikrai nebuvo 4K medžiaga, ten nieku gyvu niekas
nepasakytų, kad stovi prieš UHD teliką. Upscale su krūva artefaktų.
Aplamai, visų TV nustatymai tokie (o gal šaltiniai+šakotuvai kalti), kad
ta demo atrodo labai prastai.