Tema: Re: Koks skirtumas tarp Panasonic modeliu
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2014-11-28 13:19:19
2014-11-28 11:29, Masala rašė:
> Tiesiog gali perduoti, kad dirba blogai, lai patys darosi išvadas. Matyt dėl
> tų pačių priežasčių ir parduotuvėse ekspozicijos niekam tikusios. Nebeturi
> Panas plazmų. t.y. produkto geresnio už konkurentų, teks pradėti rimtai
> dirbti, kad likti rinkoje...

Šiaip tai skaudi tiesa tau, Icetom, turėtų būti. Juk tu kaip ir
pardavimuose dirbi, ar ne?

Tu nueik į bile kurį prekybos centrą ir palygink Samsung, LG, Sony,
Philips ekspoziciją bei Panasonic ekspoziciją. Anų pilna telikų -
skirtingų klasių, skirtingų dydžių. O Panasonic kas? Du-trys modeliai ir
kelios tuščios vietos, kur kadaise plazminiai kabėjo. Eiliniam pirkėjui
iškart viskas aišku: yra rimti big four (Samsung, LG, Sony ir Philips),
o Panasonic tai tik kažkoks merdintis gamintojas, kur senus, niekam
nereikalingus modelius išparduoda.

Pvz. Kaunas.

Topocentras. ~5 is jų keturi 42-47" vidutinės klasės Panasonic telikai
ir 58AX800 už 12kLt, kelios tuščios vietos. AX800 išjungtas, kiti rodo
eterinę TV. Su Samsung, LG, Sony, Philips turi atskirus stendus,
kuriuose keliolika įvairiausių modelių, pradedant pigiais ir baigiant
keletu UHD modelių. Visi įjungti, visi rodo gamintojų HD demo klipus.

Elektromarkt. Kažkur kamputyje ant bendros lentynos stovi išjungti trys
42" ir 47" telikai. Man rodos AS650 ir AS750. Samsung, LG, Sony, Philips
situacija kaip ir Topocentre tik kiek mažesnis asortimentas.

Avitela. Same shit.

Senukai. Panasonic produkcijos išvis nėra.

Nu neparduosi televizorių, jei jie tik kataloge ir internete, o ne
prekybos salėje, o jei ten stovi, tai pateikti visiškai nepatraukliai.