Tema: Re: Stringa televizija
Autorius: aprns
Data: 2014-09-10 21:53:01
2014.09.10 21:04, Sniegas rašė:
> O koks stiprinimas "per patį priedėlį"? Ten tėra stiprintuvo maitinimas
> priedėlyje, ne stiprintuvas, nebent turi super duper priedėlį.
>
> "aprns"  parašė naujienų news:luprjs$jvm$1@trimpas.omnitel.net...
>

> Pas mane antena be stiprintuvo. Ijungus stiprinima per pati priedeli
> niekas nesikeicia.
>
> Tik nelabai suprantu kaip man su visai senute antena (net ir su
> stiprintuvu) viskas veikdavo be jokiu trikdziu net atejus skaitmenines
> TV laikams. O kaip ne is sio, nei is to, TV pradejo strigti ir nei nauja
> [...]

Tai ir turejau omeny, kad per meniu ijungiu stiprintuvo maitinima
priedelyje, bet signalo stiprumas nuo to ne kiek nepasikeicia. Turbut
pacioj antenoj ner stiprintuvo. Gal reik pamegint koki idet, nors kaip
matau dauguma nusiteike pries juos..

---
Šis elekroninis laiškas neturi virusų ar kenkėjiškų programų, kadangi avast! Antivirusinė apsauga yra aktyvi.