Tema: Re: Stringa televizija
Autorius: aprns
Data: 2014-09-10 18:43:56
2014.09.10 14:30, budulis vulgaris rašė:

> Matai, stiprintuvas stiprina viską, tame tarpe ir triukšmus.
>
> Išvis kas jums patarė naudoti šūdinas antenas su stiprintuvais?
> Pasistatykite normalią anteną be jokių ten stiprintuvų ir žiūrėkite DVB-T į
> sveikatą

Pas mane antena be stiprintuvo. Ijungus stiprinima per pati priedeli
niekas nesikeicia.

Tik nelabai suprantu kaip man su visai senute antena (net ir su
stiprintuvu) viskas veikdavo be jokiu trikdziu net atejus skaitmenines
TV laikams. O kaip ne is sio, nei is to, TV pradejo strigti ir nei nauja
antena (http://www.tvstar.eu/tv-antena-t-1116-uhf-triplex/) nepadeda :)

---
Šis elekroninis laiškas neturi virusų ar kenkėjiškų programų, kadangi avast! Antivirusinė apsauga yra aktyvi.