Tema: Ats.: Stringa televizija
Autorius: Sniegas
Data: 2014-09-10 21:03:03
Kur gyveni? Aš Elektrėnuose ant devynaukščio stogo išsikėliau anteną, tai
taip pat su stiprintuvu strigo vaizdas, išmečiau stiprintuvą ir viskas OK.
Rodo 96 procentai signalo stiprumą. Rodo ir į Vilniaus pusę nukreipus, taip
pat rodo ir į Juragių pusę nukreipus, nereikia stiprintuvo.

"aprns"  parašė naujienų news:luprjs$jvm$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane antena be stiprintuvo. Ijungus stiprinima per pati priedeli
niekas nesikeicia.

Tik nelabai suprantu kaip man su visai senute antena (net ir su
stiprintuvu) viskas veikdavo be jokiu trikdziu net atejus skaitmenines
TV laikams. O kaip ne is sio, nei is to, TV pradejo strigti ir nei nauja
antena (http://www.tvstar.eu/tv-antena-t-1116-uhf-triplex/) nepadeda :)

---
Šis elekroninis laiškas neturi virusų ar kenkėjiškų programų, kadangi avast!
Antivirusinė apsauga yra aktyvi.