Tema: Re: Sony W955
Autorius: Icetom
Data: 2014-08-31 15:39:33
> Jei jau prakalbom apie Panasonic - gal vietoje AS800 verkta rinktis AX800
> :
> 1. Turėčiau 4k (žiūrint į ateitį TV bus ilgiau morališkai nepasenęs).

AX800 nors ir su  LED pašvietimu kraštuose+local dimming, bet rodo tikrai
neprastai, ypač UHD turinį. Ne kartą man sakė, kad "jūsų AX800 turbūt, kad
geriausiai rodo UHD tuirinį".

Dėl ateities neturi kilti problemų, nes AX800 turi visavertį HDMI 2.0, HDCP
2.2 apsaugos, DisplayPort 1.2a ir HEVC (H.265) kodeko palaikymą.

Jei norima topinės vaizdo kokybės iš LCD, tada reiktų palaukti IFA parodos.
Berods turėtų būti pristatytas AX900. T.y. ką mūsų inžinieriai sugebėjo
maksimaliai išlaužti šiai dienai iš LCD technologijos.

> 2. Palyginus su Sony vaizdas subjektyviai vertinant man arčiau
> širdies/akies ;-)

Džiugu tai skaityti. Manau, prie to stipriai prisideda  ir "Studio Master
Color" + "Studio Master Drive" LCD ekranų valdymas bei 2000 Hz vaizdo
judesyje f-ja.

> 3. Lietuviškų tv turinį iš manęs, būnančio Lietuvoje, galėtų per internetą
> pasiimti bičiulis esanti UK.

Draugui tik reiktų tada susikurti paskyra "my Home Cloud" ir
prisiregistruoti televizoriuje ir gali tada naudotis TV Anywhere f-ja
žiūrint DVB TV programas būnant svetur. Vakar kaip tik išbandžiau namuose
šią f-ją praktiškai su gautu 42AS750. Viskas gražiai ir sklandžiai veikia.

> 4. ... ?

AX800 palaiko DLNA serverio f-ją. Kiti modeliai turi DLNA kliento f-ją.
Praktiškai tai reiškia, kad iš AX800 kitas Panasonic televizorius lokaliame
tinkle gali pasiimti ir rodyti DVB programas per DLNA serverio meniu. T.y.
išeina kaip IPTV f-ja lokaliame tinkle.