Tema: Re: Sony W955
Autorius: monaxas
Data: 2014-08-27 22:43:31
Neturiu ką pasakyt.
Tu teisus - reik per plazmą žiūrėt. Aš žiūrėjau per LCD, tai gal dėl to nepastebėjau visų vaizdo subtilybių.

Nes kai LCD spalvos sodrios - rėkiat, kad nenatūralios, pasuko šonu LCD, išbluko spalvos - pyzda totali pagal jus. Nors vaizdas pasidaro artimas plazmai.

Man tai pradėjo kliūt spalvos tada kai pradėjo kliūt siusiaurėjęs vaizdas.

Kukuti, nepyk, tikrai gailiuosi, kad tave užkalbinau. Man žiūrėjimo kampai - ne argumentas. Neverksi kai OLED lenkti ekranai supis visus supratimus apie TV žiūrėjimą iš šono?