Tema: Re: Sony W955
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2014-08-28 10:08:13
2014-08-28 09:40, Icetom rašė:

> Ir kokio atsakymo tikiesi? PDP yra PDP, LCD yra LCD. Kaip LCD AS800
> viskas puiku, mano nuomone.

Mano nuomone kol lokalaus dimmingo zonos nėra pakankamai mažos (sakykim
mažesnės nei 1cm^2), tai tėra overhyped feature ir tiek. Kiek ten tų
dimminimo zonų būna? Jos ten kokio dydžio?

Pvz. AS800 rašo, kad yra 128 microdimming zonos, tai ko gero ten tų zonų
matrica 16x8. Imam 55" teliką, tai gautųsi, kad kiekviena jų yra 7,6 cm
x 8,5 cm. Neblogi tokie blynai, beje, įvertinus tai labai jau skambiai
tas "mikro" skamba :)