Tema: Re: koks projektorius
Autorius: Vytautas
Data: 2014-03-18 13:40:04
naudoju 6100. visai dziugina. nors lens shift'o neturi, bet tai nemanau del
to bedos.
daugiau deklaruojamu 2000 liumenu nieko neziureciau, ypac, jei bus ziurima
tik tamsoj. bet ir 1000 tikru liumenu yra per daug.
asmeniskai neziureciau i benq, optoma. panasonic'ai nieko, bet ju kaina
nelabai dziugina.