Tema: Re: REQ: koks projektorius
Autorius: Kesha
Data: 2014-03-17 17:38:45

> - koks kambarys (labai šviesus, tamsus, namų kino)? Bus žiūrima tik tamsoje?

Jei norima žiūrėti filmus, tai jei kambarys neužsitamsina normaliai,
tai dieną nelabai ir žiūrėsis, todėl vaikytis liumenų, ypač
dabartiniuose projektoriuose nematau tikslo.

> - koks atstumas bus nuo projektoriaus tvirtinimo vietos iki ekrano?
> - koks ekranas bus (dydis, medžiaga)?

nu tai ir įtakoja kokio Throw ratio (atstumas iki ekrano/ekrano plotis)
projektorių jamt.
minėtas 6100 turi ribas 1.32 - 2.15:1, vadinasi kaip pvz. jei atstumas
iki ekrano 3 metrai max-min vaizdo plotis bus ~2,3m-1,4m

> - kas bus jungiama prie jo (t.y. kokie šaltiniai) ir koks turinys bus
> žiūrimas?

O čia tai jau ir nematau jokio skirtumo, nes jei projektorius jamamas
namų kinui, tai kažkas (kompas, media grotuvas, AV resyveris) bus
pajungta per HDMI, todėl net nesuprantu kas gali įtakoti šioje vietoje
pasirinkimą, tuo labiau, renkamasis namų kino projektorius, kaip min su
1920x1080 rezoliucija.

> Atsakius sau į šiuos klausimus bus lengviau pasirinkti projektorių.

> Šioje kainų kategorijoje aš turbūt DLP tipo projektorių rinkčiausi. Kokį BenQ
> ar Optoma greičiausiai.

Ne viskas taip gražu su tais LCD ir DLP. Buvau atsitempęs pabandymui
Benq MH680 (tipo išgirtojo W1070 "paryškinta" variacija), tai
"nevpečiatlil" :) Epsonas su 3LCD "skaniau" už 1DLP rodo, plius
vaivorykštės efektas lenda (gerai matosi, kai greitai akis iš vieno
ekrano kampo į kitą permeti)