Tema: Re: REQ: koks projektorius
Autorius: news
Data: 2014-03-18 09:42:10
On 2014.03.17 15:45, Resolut wrote:
> Statysiu namie projektoriu . Biudzetas apie 5000 lt.
> Patarkit, koki. Kol kas apsistojau ties Epson tw6100.
> Kaip ir viska tenkina, labai noretusi gyvai paciupint.
> Kokios alternatyvos su panasiais parametrais ir kaina ?
>
> Nera lens shift- kaip suprantu, vaizdas pozicionuojamas kojeliu pagalba?
> Bus padetas ant lentynos ties lubom, jei tai reiksminga . Buvau pasiskolines
> BenQ MS612ST, tai padejus ant lentynos sviete i lubas. Teko smarkiai
> paverst, kad vaizdas atsidurtu ant sienos,  nes niekaip nesireguliavo .
> Aciu

home cinema projektoriuje esme yra kontrastas, o tiksliau jo nebuvimas.
Kuo didesnis kontrastas, tuo didesne kaina. Kontrasta jie bando uzkelti
dinaminiais iris reguliavimais. Labai daug review ir palyginimu reikia
perskaityti.

Nusipirkti gera projektoriu yra negana. 50% efekto sudarys ekranas,
atstumas iki jo, sienu, uzuolaidu ir lubu spalva.

Pries pirkdamas isitikink ar projektorius korektiskai palaiko 23.976.
Del IFC ir 3D neturiu nuomones.

Liumenai aktualus projektoriams, kurie naudojami diena prezentacijoms
rodyti.