Tema: Re: F jungties sriegis - koks?
Autorius: Mr.Green
Data: 2014-02-13 07:24:50
Tai aš ir klausiu, kokia reikalinga, jei kokia M10*0,75, tai tokių pas mane
garaže kažkur mėtosi. Bet kadangi čia amerikoniška, nunešiu atgal ir
išsirinksiu su geru sriegiu.

"ZzZz"  wrote in message news:ldgm4d$lt$1@trimpas.omnitel.net...

ta ir norejau pasakyti - ne nuo to galo pradedi, kam tau brangi sriegpjuve,
jei detale lita kainuoja.

"Mr.Green"  wrote in message news:ldf117$mnm$1@trimpas.omnitel.net...

Gerai būtų, kad ji tik 10 litų tekainuotų. Ten jaučiu coliais matuojamas
sriegis, ir aš tokios sriegpjūvės Lietuvoje negausiu.

"ZzZz"  wrote in message news:lde014$cku$1@trimpas.omnitel.net...

uz sriegpjuves kaina iseis 5  F perechodai

"Mr.Green"  wrote in message news:lddqi6$8e0$1@trimpas.omnitel.net...

Nusipirkau aš čia kampinį perėjimą (F male - kampas - F female) ir sriegis
suvarytas. Kokią sriegpjūvę pirkti, kad pataisyti sriegį? Ar nešti atgal
pardavėjui?