Tema: Re: F jungties sriegis - koks?
Autorius: Mr.Green
Data: 2014-02-12 19:38:08
Na, taip, bet kai niekas mūsų parduotuvėje nepirks, ant jos bus užkabintas
užrašas "Bankrutavo", o aš vėl atsidursiu Anglijoje. Per krizę nedaug trūko
iki parduotuvės uždarymo. Juk darbdaviai pinigais nešika. Iš ko algas
mokėti, jei apyvartos nėra?

"monaxas"  wrote in message news:ldg9ao$nc9$1@trimpas.omnitel.net...

Pisau aš tą darbdavį. Aš jam dirbu, o jis algą moka už darbą. Priedo už
lojalumą nemoka.

Pradirbau 6 metus SSS, pirkau kur man patogiau, palankiau, pigiau. Nors esu
lojalus, nevogiau, paslapčių nepardavinėjau.

Pasikartosiu: nei jie tikisi, nei jie tau moka už lojalumą.

Dabar dirbu maistopramonės gamybinėj įmonėj: tai perku savus produktus nes
matau visus procesus iš vidaus ir pasitikiu.