Tema: Re: F jungties sriegis - koks?
Autorius: monaxas
Data: 2014-02-12 20:26:02
Nors... Taip pagalvojus...
Jei sugebi negirdėt jo inkštimo dėl išnaudojimo, tai jis yr zajabys
darbuotojas - lojalus, neša savo uždirbtus pinigus atgal į kasą, ir
KAS SVARBIAUSIA!!!!
Pasiryžęs taisyt darbdavio šūdus savo sąskaita:
Jis, matai, pirks sriegpjovę kad iš nupirkto šūdo padaryt daiktas.

Net aš, lochas, metu šiukšlėn SSS prajobus jei man, jų grąžinimas kainuoja
daugiau nei nusipirkt (nu ten tingiu grąžint pjovimo diskelį nes apsipisau
ant centrinės skylės diametro).
O Lameris netik, kad negrąžina, bet ir pasiryžęs įsigyt įrankį, kad
pasitaisyt nupirktą broką.