Tema: Re: IPTV paleidimas
Autorius: Tomas
Data: 2014-02-11 07:33:09
Pas mane lygiai ta pati beda su Mede8er, tik as turiu Kava IPTV su tokio pat
formato UDP srautu. Taip, butent Mede8er nepalaiko tokio formato,
kalusinejau ten ju forume pries savaite gal... Su tuo konvertavimu dar
nebandziau zaisti, nelabai daug laiko siuo metu turiu, bet jei pabandysi ir
kas pavyks tai pasidalink ispudziais, tikrai labai idomu...