Tema: Re: IPTV paleidimas
Autorius: Forpus
Data: 2014-02-10 16:27:43
lyg ikirtau. pas mane NAS`as DSP-325 Tai turetu sitas suveikti.
http://habrahabr.ru/post/170763/
reiks bandyt namie

"kaiser"  wrote in message news:ldal9a$4gr$1@trimpas.omnitel.net...

Multicast paverčia į unicast (udp > http). Turėsi kažkur paleisti pas
save šį dalyką. Aš buvau NAS'e paleidęs, paskui maršrutizatoriuj
(Tomato). Nežinau koks softas sukasi tam Mede8er. Jei Linux pagrindu,
tai turbūt ir jame galima pakurti.

--
kaiser