Tema: Re: IPTV paleidimas
Autorius: Forpus
Data: 2014-02-10 15:17:11
nezinau ar slaptas ar ne. bet jo pilna visur
http://www50.zippyshare.com/v/60010193/file.html :)

"Caponi"  wrote in message news:ldaf32$tjj$1@trimpas.omnitel.net...

Va akis uzkliuvo, tevas kaip tik Skyneto IPTV irgi uzsisake, ale per kompa
jam pasiule tik ten ju kazkokia WebTV su keliais kanalais ziuret - nezinau
ant kiek tas failiukas slaptas, bet gal galetum tuo playlistu pasidalint?
Jei ka, galima ir i privata, mailas tikras.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/