Tema: Re: Prietaras?
Autorius: Bronco
Data: 2014-01-31 11:13:36
On 2014-01-30 08:35, Pagonis wrote:
> Is vln partysiau pusantro simto km 50' plazma ikises i sedana. Nu ir
> veikia.

Rizikavai ir pasisekė. 9 iš 10 taip vežami išgyvena. Aš savo 50V10
kažkada irgi apie 25 km vežiau horizontaliai. Truputį rankos drebėjo,
bet atvežiau sėkmingai. Bet ir girtis dėl tokio "žygdarbio" tikrai
nematau prasmės :) Aš žinojau, jog smarkiai rizikuoju, bet buvo labai
didelė pagunda teliką gauti savaite anksčiau, nei jį man galėjo
pristatyti į namus prekybos centro kurjeris, mat, veiksmas vyko švenčių
išvakarėse. Mano atveju taisyklė "kto ne riskujet, tot nepjot
šampanskoje" pasiteisino :) Bet, aišku, geriau taip nedaryti ir
pakentėti kelias papildomas dienas.