Tema: Re: Q: Prietaras?
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2014-01-30 09:54:49
2014-01-29 23:25, Velnias rašė:
> Tai tada geriausiai tiesiai kinijoje is fabriko imti, nes xui tu
> suzinosi kiek kartu ir kaip jis buvo apverstas, kol tavo pirkios duris
> pasieke :)))

Na, visų pirma, plazminiai TV pas mus atkeliauja ne iš Kinijos, o iš
Čekijos.

Taip pat aš manau, kad bent jau iki didmenininkų sandėlių tie
televizoriai yra transportuojami tvarkingai - kaip gamykloje juos ant
palečių sudeda, taip ir atveža. Iki mažmenininko sandėlių jie
greičiausiai irgi važiuoja tvarkingai sudėti, nu bet čia jau galiu mintį
prileisti, kad ir nelabai pagal taisykles transportuojami. Kai
mažmenininkas kurjeriui atiduoda - vat čia jau tikrai neaišku kaip jis
ten ta TV veža.