Tema: Re: Prietaras?
Autorius: Mr.Green
Data: 2014-01-29 19:08:59
O ką sako ant dėžės nupieštos rodyklėlės? Gamintojas turi nurodyti
transportavimo būdą, ne QQtis. Patarčiau vertikaliai. Aš asmeniškai darbe
nepriimčiau prekės, jei ne pagal rodykles būtų daiktas atvežtas. Nebent su
savininko leidimu.

"Icetom"  wrote in message news:lcb5ca$dvl$1@trimpas.omnitel.net...

> matytum ,kaip kurjeriai vezioja - horizontaliai ir dar 4-5 sluoksniais ...

Taip galima nebent kokius 22-40" LCD, bet ne didesnius, mano nuomone.
Terminale, kur lankausi, juda ir buitinės technika, tame tarpe ir TV
(visokie Samsung ir LG LCD). Nemačiau tenai horizontaliai paguldytų telikų.
Kiek vežė man telikus ir visi buvo vertikaliai atvežti.