Tema: Re: IPS tai....
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-01-30 15:30:32
na bet sutik, klientui paklausus kuo Samsung skiriasi nuo Sony, pradėt 
suokt apie pasvirusius LED'us, na tai reikia savęs negerbt mažų mažiausiai.

On 2014.01.30 13:37, amenox wrote:
> O kam? Paskaitą kiekvieną kartą pravest? Matyt niekad su klientais
> neteko pabendraut, kai protingai paaiškini tave tiesiogine prasme užp*s
> klausimais, ir vietoje to kad parduot prekę tu turėsi visą valandą malt
> liežuviu apie tai, kad nekurios, (khm :) prekės yra įpatingos, už kitas.
> Finale klientas paskys ačiū, ir išeis ieškoti Internete kur yra pigiau.
> Jei klientui reik "aiškumo" tegu ateina į šį ng ir šviečiasi. :)
>
> "Icetom" <kkk@kkk.lt> wrote in message
> news:lcd8qg$lk8$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Na aš tai visalaik maniau kad konsultanto pagrindinis darbas prekę
>>> parduot,
>>
>> Baziniai pagrindai turi būti, kitaip iš šalies atrodo taip -kad nors
>> realiai parduodame automobilius su ratais, klientams aiškiname, kad ji
>> su vikšrais.
>>