Tema: Re: IPS tai....
Autorius: Mr.Green
Data: 2014-01-29 18:59:51
Nėra viskas taip paprasta. Aš dirbu dabar konsultantu, bet ne prie
televizorių. Rimtoje parduotuvėje nėra laiko vėpsoti. Kai dirbau prieš
ketverius metus prie elektros prekių, būdavo tokių pirkėjų, kad man kildavo
klausimas, ar kartais jie nesusapnavo savo ieškomo daikto.

"Jonas Vingis"  wrote in message news:lcb21h$ag6$1@trimpas.omnitel.net...

2014-01-29 16:02, Audrimas rašė:
> Konsultanto pareiginė:
> 1) kuo greičiau atfutbolint klientą, nes jis trukdo užsiimti savais
> reikalais;
> 2) įpiršti beleką, kad kuo greičiau atfutbolint klientą, nes jis trukdo
> užsiimti savais reikalais.

Labai tiksliai pastebėta.

Aš čia nesenai pirkau giminėms teliką, tai paprašiau pulto, išsijungiau
dinaminį profilį, pasižiūrwjau kaip rodo, paprašiau kito teliko pulto ir
tada išgirdau: "Tai dar ir kitą TV norite nureguliuoti, kad neryškiai
rodytų?" Atsakiau, kad tegul padaro vaizdo settingų reset ir bus vėl
jiems ryšku. Tai numykė, kad jiems tiepo laiko užima matote ir pan. Ple,
tikrai - kuo greičiau atfutbolinti klientą ir "rimtais" darbais užsiimti
tada gali...