Tema: Re: IPS tai....
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-01-29 21:44:45
nu ypač tie prie telikų tai akivaizdžiai persidirbę....

On 2014.01.29 18:59, Mr.Green wrote:
> Nėra viskas taip paprasta. Aš dirbu dabar konsultantu, bet ne prie
> televizorių. Rimtoje parduotuvėje nėra laiko vėpsoti. Kai dirbau prieš
> ketverius metus prie elektros prekių, būdavo tokių pirkėjų, kad man
> kildavo klausimas, ar kartais jie nesusapnavo savo ieškomo daikto.
>
> "Jonas Vingis"  wrote in message news:lcb21h$ag6$1@trimpas.omnitel.net...
>
> 2014-01-29 16:02, Audrimas rašė:
>> Konsultanto pareiginė:
>> 1) kuo greičiau atfutbolint klientą, nes jis trukdo užsiimti savais
>> reikalais;
>> 2) įpiršti beleką, kad kuo greičiau atfutbolint klientą, nes jis
>> trukdo užsiimti savais reikalais.
>
> Labai tiksliai pastebėta.
>
> Aš čia nesenai pirkau giminėms teliką, tai paprašiau pulto, išsijungiau
> dinaminį profilį, pasižiūrwjau kaip rodo, paprašiau kito teliko pulto ir
> tada išgirdau: "Tai dar ir kitą TV norite nureguliuoti, kad neryškiai
> rodytų?" Atsakiau, kad tegul padaro vaizdo settingų reset ir bus vėl
> jiems ryšku. Tai numykė, kad jiems tiepo laiko užima matote ir pan. Ple,
> tikrai - kuo greičiau atfutbolinti klientą ir "rimtais" darbais užsiimti
> tada gali...