Tema: Re: Kirvi, tai koki TV issirinkote :)?
Autorius: rokis
Data: 2014-01-16 12:42:47
Nezinau,kaip ten tos tavo akys, bet kai teko pirkti  crt telika pries kokius
7 metus(p.s. ce kitas, ne gold staras), tai pardeje stovejo vienas salia
kito tokie patys modeliai. Vienas buvo 50hz ,o kitas 100hz( +300lt tada
buvo ). Nu nemaciau jokio skirtumo nei rodomame vaizde, nei kazkokio
mirgejimo. Nebent tavo akys kaip fotoobjektyvas? Nes va tas tai jau skiria
tuo mirgejimus. :D