Tema: Re: Kirvi, tai kokį TV išsirinkote :)?
Autorius: Kirvis
Data: 2014-01-08 17:33:16
Dar neissirinkome, didelio skubumo nera, o ir patarimo teisingo nerasta.
Reikes speju nauja tema kurti tuo paciu klausimu, nes du veikejai (vienas ju
plazmamoidas D) kuriems liudna, ja tiek uzpilde bereikalingomis rasliavomis,
kad nezinia apie ka jie ten kalba. Esu garantuotas, kad rinksiuosi LG, bet
koki, dar nezinia.

Sedziu cia: http://alphashop.lt/25-lg?n=50&id_category=25
dairausi. ir nelabai randu skirtumus tarp tv kuriu kaina ~3300 ir 5000.

O kas idomiausia, kai nueini i koki kita puslapi, ir skaitai to pacio tv
charakteristikas, skiriasi net skleistines daznis. Tai kas meluoja, suprasti
neimanoma.

Kaip favoritas Lg lyg ir butu sis:
http://alphashop.lt/lg/237396-lg-55la860v-3d-led-televizorius-2013m-naujiena.html
bet ar verta moket 5klt uz tv?

bet kad ir paemus:
http://alphashop.lt/lg/244247-lg-55la640s-3d-led-televizorius-2013m-naujiena.html
skirtumu dideliu nera, apart integruota kamera 860-am, kuri man nereikalinga
nei kiek, nes net nenumanau, kam ji ten.

Plius tam paciam alphashop tu paciu LG televizoriu aprasymai yra skirtingam
formate, ir skirtingais pavadinimais to paties parametro, tai atsipaistyt
reikia gal pusmecio, kad ten viska suprast.

Taigi klausimas labai atviras del pasirinkimo ir vis tikiuosi argumentuotu
patarimu, kad ir del skleistines Hz. Dar karta pasikartosiu, kad turimas
LG42LW5500 pilnai tenkina, bet zinant, kad jau technologijos naujeja, lyg ir
noretusi bent jau daugiau Hz del tariamo detaliu ryskumo.

Ir butu labai malonu, kad tie plazmininkai, kurie tv ziuri tik nakti, tik
tamsoj, ir tik is arti su padidinamu stiklu nieko nerasytu. Kopinti is kitu
forumu irgi nereikia. Esam paprasti zmones kuriems reikia didelio tv
papuosti namams ir maloniai ziureti analogine kabeline ir kartais koki filma
is pc per tinkla (kazkada gal ir pasikeisim i skaitmenine televizija, bet
butinybes nera moket pinigus uz nieka tiekejams), planuose yra ir xbox, tai
pradziai tokie ir norai.

Man asmeniskai parduotuvese samsungai rodo ryskiau ir skaniau, spalvos lipa
is ekrano, bet LG noriu vien todel, kad toki turiu, ir kaimynas turi :) ir
jo valdymas patinka.

tikiuosi Dainiushas ir Codekas cia nebeaiskins apie 0,00001 mm skirtumus
plazmoje kuri visiskai nedomina is esmes.

"Icetom"  parašė naujienų news:lah2ds$26l$1@trimpas.omnitel.net...