Tema: Re: DVB-T +8 kanalai nasharom
Autorius: Satrapas
Data: 2009-03-13 15:52:08
Pritariu...
jaigu apie lietuviska igarsinima, tai visokiem action koviniam man
priimtinas tv3 vyriskas balsas, intelektualiam kinui arba siaip komedijom
tai be konkurencijos Rytis Zemkauskas, visokiem psichologiniam filmams
neblogai sulenda LTV toks ramus vyriskas balsas,uz balticum igarsinima gali
but blogiau tik siuolaikinis lietuviskas dubliazas :) Dokumentiniams apie
gamta arba erotiniams tai turbut Valinskiene lyderis.