Tema: Re: DVB-T +8 kanalai nasharom
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-03-10 07:59:55
> Beat va lietuviskas charakteris, gauna dykai nemokamus kanalus ir vistiek
> nepatenkytas :D Idomu kada butu zmogus patenkytas,gal kai gautu apskritai
> visus mokamus kanalus nemokamai ir dar kaimyno namas sudegtu :D

Visu pirma kazkas uz tuos kanalus moka.

Skambino man viasat'as ir siule savo akcijines paslaugas po 39 litus/menesiui. Klausiu ar turite bent nors viena lietuviskai igarsinta filmu kanala. Sako ne. Bet yra TV1000 premium uz kuri reikia papildomai moketi. Sakau perku si kanala, o uz kitas siulomas siuksles pasilikite sau. Ne, sako, taip mes neparduodame.

Manau, kad supratai ko yra verti tie dykai rodomi kanalai ir uz kokius kanalus galima ir reikia moketi pinigus. Jeigu manai, kad as tas siuksles tureciau ziuretu tai tu turetum buti laimingas zmogus rausdamasis savartyne