Tema: Re: Verta pirkti?
Autorius: Bronco
Data: 2019-09-13 21:25:17
On 2019-09-13 09:13, Lapinas wrote:
> Net neturiu ką pasakyt.
> Pirkai vieną daiktą, vieną kartą, iš to padarei toli siekiančias, 99,99%
> garantuotas išvadas. Dabar jau siūlai neskubėt su išvadom.

Diskusijos eigoje nuomonės nekeičia tik buki stuobriai. Jei aš matau
kitų dalyvių pateikiamus duomenis, jog yra kitaip ir daug kartų, nei aš
spėjau, aš nuomonę keičiu. Neturiu pagrindo netikėti tavo žodžiais.
Netipiškas elgesys njusuose? Turbūt taip, bet man dzin. Aš niekad
nebijau pripažinti, jei kas mano spėjimus ar nuomone paneigia.

p.s. darant prielaidą Ali ir GB pirkinius aš laikiau tapačiais ir net
dabar nelabai suprantu, kodėl juos reikėtų išskirti, gal nebent tu
paaiškinsi. O tokiu atveju mano patirtis jau yra ne tris pirkiniai, o
šimtai pirkinių ir čia buvo pirmas užsirovimas ant muitinės.