Tema: Re: Verta pirkti?
Autorius: Bronco
Data: 2019-09-10 16:04:35
On 2019-09-10 09:19, Struktur wrote:
> Tai aisku rimtai :) Vis taip akcentuoji normalias garantijas (amazonai
> ir t.t+.) ir cia se tau kad nori, darai "ekonomika" su kitaicais ant
> kokiu max 20e vs normali garantija prie 106e? :) Tai ir sakau, gal ten
> kokis "papaimpintas"... nu bet jau atsakei.

Aš perku ir iš ALI ir iš GB, o visokias pigias smulkmenas beveik tik iš
kitaicų, nes pofig ten tos jų garantijos ant pigių daiktų. Suges,
išmesi. Atsiųs neveikiantį, susigrąžinsi pinigus.

O konkrečiai šio laikrodžio atveju pirkimo metu kaina skyrėsi apie 30
EUR, kas sudaro 30% kainų skirtumo. Amazon garantijos tiek nevertos. Be
to, mano minėta kaina buvo su nupirktomis papildomomis GB garantijomis.

Kitaiskus daiktus, kaip taisyklė, labiau apsimoka pirkti iš pačių
kitaicų. Kartais būna išimčių, bet išimtis tik patvirtina taisyklę.

Gyvenime reik vadovautis galva ir skaičiavimais, o ne bukais principais.
O jei kartais nepasiseka, tai nepasiseka. Aš pats buvau įsitikinęs, jog
blusos dydžio šūdukas praslys be pvm, deja, ne šį kartą. Bet per mano
šimtus pirkinių vienas nepraslydęs 100 eur vertės daiktas yra smulkmena
ir bendros oro prognozės nekeičia.