Tema: Re: Verta pirkti?
Autorius: Kesha
Data: 2019-09-12 08:35:47
Bronco formulated the question :

> Aš pagrinde viską iš Ali perku, tai iki šiol ne karto, apart vieno pirkinio,
> kurį aš tikslingai pirkau per DHL, nes reikėjo skubiai dovanų Kalėdoms :)
> T.y. žinojau iš karto, jog mokėsiu muitą ir pvm.
>
> Su GB mano istorija labai trumpa, šiam momentui tik 3 pirkiniai ir jau vienas
> papuolė. Tris pirkiniai yra per maža imtis išvadoms, bet pakankama abejonėms.
> IMHO.

GB tik vieną kart apsižioplinau ir kai pirkau kelis daiktus ir chekout
pasiūlė expedition, tai ir pasirinkau... ir gavau DHL ir su visom
pasekmėm :)
o šiaip tai pirkęs iš jų nemažai, tai jei priority, tai ateina be jokių
muitinių, būna ir nepigūs, ir dėžutės solidžios :)
nu bet jei tau taip atsitiko, reiškiasi reiks turėt omeny, kad ir čia
gali karts nuo karto išlyst koks prokolas :)