Tema: Re: TV pirkimas Lenkijoje
Autorius: Velkam
Data: 2009-01-22 14:16:17
Siaip tai viena ausim girdejau stai ka: pagal europos direktyvas visai technikai turi buti suteikiama dvieju metu garantija. Taciau jeigu gamintojas savo technikai duoda tik metu garantija, antru metu garantija suteikia pardavejas. Tokiu atveju visai logiska, kad kazkur pirkta daikta oficialus servisas nemokamai remontuos tik pirmus metus, jeigu daiktas sugenda per antrus metus, reikia ji nesti pardavejui, o jis jau pats spres kur ji taisyt savo saskaita.