Tema: Re: TV pirkimas Lenkijoje
Autorius: Renis
Data: 2009-01-20 09:34:49
Kada gavai sita atsakyma ir kokiam produktui tai buvo uzklausta?

Is sony.pl (man tai yra rimtesnis saltinis negu radosat.lt)

W gwarancji Sony zapewnia, e produkt wolny jest od wad materiaowych i
konstrukcyjnych od dnia zakupu przez okres DWCH LAT dla telewizorw LCD
BRAVIA (zakupionych po 15 stycznia 2008 roku) oraz JEDNEGO ROKU dla
pozostaych kategorii produktw.

cia google gana teisingai isverte i anglu kalba:
The Sony gives guarantees that the product is free from defects in materials
and design from the date of purchase for a period of two years for the
BRAVIA LCD televisions (purchased after 15 January 2008) and one year for
other categories of products.

Ir jeigu servisas Lietuvoje man atsisakys remontuoti TV dvieju metu
laikotarpyje, manau, kad man teks kreiptis i atitinkamas institucijas.

Tikiuosi to nebus