Tema: Re: TV pirkimas Lenkijoje
Autorius: YZF
Data: 2009-01-21 16:36:54
Atsakymas is ogmios (jie irgi yra oficialiu serviso atstovu sarase sony.lv
saite):

"Pirktiems Europos Sajungoje TV Sony Baltic taiko vineriu metu garantija.
Tam reikalingas pirkimo dokumentas, kuriame yra TV modelis ir pardavejo
rekvizitai."

"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message
> Uzklausiau gal uzvakar, uzklausiau bendrai paemus apie sony LCD TV
> garantijas. Pirma paklausiau sony-pasaulis.lt (jie ta pati pasake ir dave
> nuoroda i Radostata). Veliau situ uzklausiau.
>

> "Renis" <renis@email.lt> wrote in message

>>> Fax. +370-37-377175;
>>> Mob. +370-652-54949;
>>> a.miezelis@radosat.lt