Tema: Re: ''karas'' :)
Autorius: Unknown
Data: 2009-01-17 13:04:13
> nebuk juokingas - cia netavo tekstas:
> ''o as girdejau, kad chebryte sprendzia sita problema ;-)''

taip, mano. Kodel tu ji prisiminei - ar as katik issigyniau, kad tai ne mano
?
Be to, tas tekstas buvo skirtas ne tau, o Kaziui, kaip atsakymas i jo

"Kazys: As girdejau kad ju (OLED) ilgaamziskumas kolkas irgi pac
trumpiausias... Vien
lukesciais paremta technologija..."

kaip matai, zodi "girdejau" panaudojau todel, kad Kazys irgi "girdejo", tik
nelabai suprantu ko tau staiga uzkliuvo mano prie savaite panaudotas ir net
ne tau adresuotas zodis ?

"> jei tau 18 metu tai suprasciau tokias rasliavas. "
man ne 18 ir jau senokai ... bet tikrai nesileisiu i asmeniskumus ar
drabstymasi purvais. Manes nedomina kiek tau metu, nes tai tavo "rasliavu"
esmes nekeicia :-)

"isivaizduok koki konkurencini pranasuma
> gamintojas turetu jei butu issprendes visas problemas - paskelbtu tai per
> visus galus ir stipriai reklamuotu."

uzkliuvo uz varcios ir vel is pradzios ?  :-D

as tau jau rasiau, kad tai, jog OLED problemos sekmingai sprendziamos, jau
daug kartu ___paskelbta___ pries metus ir daugiau ivairiuose saltiniuose -
pateikiau nuorodas ir i Toshiba-Panasonic, Sony ir kitu ... kokios tau dar
dar reklamos reikia ?  Jau karta klausiau - kur, anot taves, ta informacija
turejo but "paskelbta" ir "stipriai reklamuota" - "Vakaro ziniose",
"Valstieciu laikrasty" ar "Tik vyrams", kad tau ji butu "paskelbta per visus
galus"  ? Tai, kad pats nesidomi Internete skelbiamom naujienom ir visdar
tiki tuo, ka perskaitei 2005-aisiais - tavo problema, o ne OLED technologiju
kureju ...

O kodel nera "reklamos" televizijoj ar populiarioj spaudoj irgi jau mineta,
todel nevaizduok kad to nesupranti. Dideles istrizaines OLED pagaminti kol
kas yra __brangu__, todel gamintojai parodose demonstruoja prototipus, o ne
pradeda gaminti TV, kuriu nieks neipirks.

Tai ar jau i visus tavo klausimus aiskiai atsakiau ?
Del visa ko dar pasikartokim, ok ?

Tai, kad apie OLED problemu sprendima nieko negirdejai yra todel, kad tu tuo
nesidomi, o ne del to, jog paciu sprendimu nera.

O parduotuvoje didesnes istrizaines OLED TV nusipirkt negali todel, kad
niekas masiskai negamina, nes neipirktum, o tai reiskia gamyba kol kas butu
nerentabili.

Ar dabar jau viskas aisku, ar uz savaites vel savo giesmele trauksi "... o
tai kodel niekur nepaskelbe, kodel neisreklamavo per visus galus, kodel per
"Nekviesta meile" OLED reklamos nematau ???!!! ...."  ?

" OLED gal ateitis - bet kiek artima ar tolima - nedaug kas zino, na
isskyrus tave zinoma :)"

na va, vel kaip paties minetas 18-metis bandai ant manes pavaryt  :-D
Pacituok kur rasiau, kad "zinau OLED ateity". Zinau tiek, kiek perskaitau
Inet'e - kokia ten info radau - tokia ir pateikiau ( viska su nuorodom, kad
isitikintum, jog ne is sapnininko imta ).

Ir dar - mazos istrizaines OLED ekranai jau yra ___dabartis___, o dideles
taip - ateitis, o tolimos ar artimos - laikas parodys.
As pvz.: manau, kad 40" OLED TV i rinka isleis 2010-ais. Ne tiksliai tai
zinau, o tik prognozuoju, kad taip ivyks remiantis perskaitytom ziniom.

"sakiau kad technologiju atzvilgiu esu
neutralus - plasma ar lcd, dyzelis ar benzinas, vandenilis - man tas pats. "

tame is esme, kad tau labai ne tas pats ir tu nesi joks neutralus, o
fanatiskai palaikai viena mums zinoma technologija   :-D

"Mooney:  kad technologija snargliota - rodo ir tie sloikai su sony
aparatais - ne del ko nors kito, o
butent del ekranu ir buvo ideti i sloika :)"

Objektyvus zmogus nerasytu, kad parodoj demonstruotas Walkman'as su OLED
ekranu tikriausiai su "neissprestom" OLED ekrano problemom, nes jo
lankytojams paciupinet nedave. O tai, kad ji jau vasara galima bus
nusipirkt, tai cia nieko nereiskia :-D

Tu gi rasai "ne del ko nors kito, o butent del ekranu" - tai kuris cia is
musu orakulas ? Man atrodo, kad tu, nes _tiksliai_ zinai, del kokios
priezasties paciupinet nedave  :-D
As pvz.: maniau gal del to, kad soft'as tam Walkman'ui dar "zalias", na bet
jei jau tu tiksliai zinai, tai su Vanga nepasigincysiu  :-D

Ir tai, kad Nokia OLED __jau__ naudoja savo telefonuose - irgi nieko
nereiskia - vistiek pilna tu neissprestu OLED problemu, kurioms jokie
sprendimai nesurasti, nes tu apie tai nieko negirdejai ...