Tema: Re: ''karas'' :)
Autorius: Mooney
Data: 2009-01-17 11:45:38
nebuk juokingas - cia netavo tekstas:

''o as girdejau, kad chebryte sprendzia sita problema ;-)''

jei tau 18 metu tai suprasciau tokias rasliavas. tas tavo 'girdejau' ir yra
juokingas - dedi nuorodas i metu senumo zinias, o metams praejus nauji
produktai i prieki nepaskelbti dar. isivaizduok koki konkurencini pranasuma
gamintojas turetu jei butu issprendes visas problemas - paskelbtu tai per
visus galus ir stipriai reklamuotu. OLED gal ateitis - bet kiek artima ar
tolima - nedaug kas zino, na isskyrus tave zinoma :)