Tema: Re: ''karas'' :)
Autorius: Mooney
Data: 2009-01-17 11:10:18
kazkur uzsikirto tavo plokstele :) sakiau kad technologiju atzvilgiu esu
neutralus - plasma ar lcd, dyzelis ar benzinas, vandenilis - man tas pats.
as renkuosi is egzistuojanciu gaminiu. mano pointas buvo, kad siais metais
modeliu su oled nebuvo paskelbta. taip tai idomu, taip as pirkciau toki tv
jei jis bus pranasesnis uz kitus. bet ar modeliai buvo paskelbti kurie bus
paleisti i gamyba? monitoriu dydzio nedomina :)

su tavimi, interneto saltiniais nekonkuruoju teisingos nuomones prasme.
linkas kuri idejau atspindi ir mano poziuri i si tv technologiju 'kara'.
'problema' tame, kad ta pacia info skirtingai skaitome :) ta istauka is
linko kur idejai viska pasako - actually poised to replace -  busimaji laika
iskaitai? :)))) nes kai iseis oled ar sed ar kiti gaminiai - juos irgi
veliau keis dar kiti - bet mane domina situacija 'cia ir dabar' - laukti as
galiu puse metu max i prieki.

visas mano 'gincas' yra is vartotojo pozicijos, o ne technologijos zinovo
(nesu toks) - are we clear? :))))))