Tema: Re: kur Pafose_Kipre nuoma auto?
Autorius: newsreader
Data: 2019-07-14 15:09:30
kaip pirmam kartui gali ir gerai...

As kaip gyvenes Kipre tai prasukau kazkur apie 2000km per tas dvi
savaites nevengiant zvyrkeliu, Siaures Kipro ir kalnu. Specialiai emiau
truputi rimtesne masina, nes su tom skarbonkem tai labai jauciasi
nesaugumas ir i kalnu virsunes sunkiai uzkopia su pilnu ekipazu bei ant
maximumo veikianciu kondcionieriumi. Kas liecia sauguma, vienas
juodaodis isniro pries akis su nuomota masina raudonais numeriais is uz
kalno leidziandis serpantinu sumaises eismo kryptis juostose. Tai buvo
biski streso, prasilenkem per milimetra.