Tema: Re: kur Pafose_Kipre nuoma auto?
Autorius: newsreader
Data: 2019-07-13 13:16:34
Nebuvo kada ieskoti ir del to, kad gyvenau kitame mieste negu oro uostas
- pasiemiau per Ryanair. Issirinkau man tinkama pasiulyma C klases 5
dureliu, automatas (nes vazineti teks kita puse). Paemiau Ryanair
siuloma papildoma draudima del tos pacios priezasties. Viskas praejo
sklandziai. Kainavo 170 + 60 uz dvi savaites.