Tema: Re: kur Pafose_Kipre nuoma auto?
Autorius: PxYra
Data: 2019-07-14 14:55:27
pasiemiau per vietinius paskutine diena pries atvykima, Joy ride/Andy
rentals boba kuri pasitiko pasirode vepla kerepla tokia, masina dave triperi
(pazymejes  buvau kad noriu Jazz automato ar kito mazo japono 4 duru) tai bl
dave opeli su peciuku/kondiske veikianciu tik ant max ir ant vienos
padeties, px svarbu rieda ir aisku pasake...only black roads kas yra
didziausia klaida Kipre nes prie lankytinu vietu neprivaziuosi :D ta
suzinojau kai pirma vakara vaziavau iki artimiausio google pasiulyto
krioklio :D uz 40km nuo pafoso, na aisku daugiau atsoko fantazija po
pakampes vazinet bet pagrindinius objektus aplankiau, Adonis bath/waterfall,
Avakas gorge (tarpeklis), beveik Blue lagoon, gerai kad 4diena sugedo fakin
opelis tai pakeite i Mazda Demio kuris kaip kibiras daug geresnis ...kazkas
panausaus pagal vaziavima i Clio